Кошик

FAQ

Якщо у вас залишились запитання, будемо раді відповісти,

просто напишіть нам:

[email protected] або + 380 93 17 08 787

1. Заявка
Ви заповнюєте заявку на сайті, натиснувши кнопку “Замовити”.

2. Дзвінок
Наш менеджер передзвонить Вам для уточнення замовлення
*Якщо Ви впевнені у заповнених даних та не хочете отримувати дзвінки із незнайомих номерів абощо, виберіть варіант “Не телефонувати мені…” при оформленні замовлення і ми відправимо Вам замовлення без підвердження.

3. Відправлення
Доставляємо Ваш товар впродовж 1-3 днів на відділення Нової пошти або за вказаною адресою кур’єром.

4. Отримання
Оплачуєте Ваше замовлення при отриманні у відділенні Нової пошти/кур’єра або по передоплаті.

Ми пропонуємо вам декілька способів доставки – поштову пересилку по всій території України та адресну доставку кур’єром за допомогою сервісу Нова Пошта.

Додаткова послуга від Нової Пошти – післяплата, дозволяє оплатити замовлення на відділені або кур’єру при отриманні. Вкажіть таку опцію під час замовлення, або коли наш менеджер передзвонить для уточнення деталей.

Одразу після передачі поштовому перевізнику ваше замовлення ми надішлемо sms на ваш номер телефону з номером накладної посилки (ТТН).

Згідно зі стандартами “Нової Пошти” строк доставки складає до 3-х робочих днів. Якщо ви розмістили замовлення до 15:00 буднього дня, ми відправимо його того ж дня. Якщо ви розмістили замовлення після 15:00, воно може бути відправлено до вас наступного робочого дня.

Відправлення на вихідних можливе, але зазвичай, вже переноситься на будні дні.

Ви можете здійснити оплату двома способами:

1. Онлайн у нашому магазині, слідуючи простим підказкам та інструкціям для здійснення покупки.
2. Післяплата – при отриманні на відділенні “Нової Пошти” чи кур’єру у випадку адресної доставки. Таку опцію Ви можете вказати під час замовлення та уточнити всі деталі, коли наш менеджер передзвонить Вам.

Możesz anulować zamówienie w ciągu 12 godzin!  Wystarczy wysłać e-mail na adres [email protected]l z tematem „Anulowanie zamówienia”, i wpisz numer swojego zamówienia, który można uzyskać w wiadomości e-mail natychmiast po zakupie (nie mylić z kodem śledzenia)

Mam wpisany zły adres. Co robić?

Jeśli podałeś nieprawidłowy adres – po prostu wyślij na adres [email protected] e-mail z numerem zamówienia oraz poprawnym adresem i adresem dostawy.

Nie pasuje mi rozmiar.  Czy mogę zmienić?

Tak!  Jeśli rozmiar piżamy ci nie pasuje, to po prostu napisz e-mail do [email protected], a my zamienimy piżamkę za darmo.

Mam pytanie, na które nie znalazłem odpowiedzi. Czy możecie mi pomóc?

Jeśli nadal nie odpowiedzieliśmy na twoje pytanie – nie bój się z nami skontaktować.  Odpowiadamy w ciągu 2 godzin.

 Якщо з яких-небудь причин піжама Swatti не підійшла, Ви можете її повернути або обміняти протягом 14 днів.

 Якщо Ви оплатили замовлення банківською картою, ми зарахуємо гроші безготівковим шляхом на ті самі реквізити протягом 3 календарних днів з моменту звернення та відправлення піжами назад.

 Якщо ви оплатили замовлення накладним платежем, ми повернемо гроші під час повернення товару. У разі виникнення будь-яких питань, ви завжди можете зателефонувати нашому менеджеру: + 380 93 17 08 787

Швидка доставка Україною

1-2 дні на всі замовлення

Обмін та повернення

Можливість повернення товару протягом 14 днів

Власне виробництво

Всі піжами пошиті в Україні

100% безпечна оплата

MasterCard / Visa